Klacht: Abonnementskosten zonder aanvraag

Leonyh op 28 oktober 2017 over Phone Game in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds enkele maanden wordt er €7.49 opgeteld bij mijn Vodafone-rekening. Ik heb nooit een bericht of aanmeldingen gedaan. Omdat mijn dochter van 2 wel eens op mijn mobiel speelt heb ik de telefoon zo beveiligd dat ik een code moet invoeren voor ik een aankoop binnen een spel doe.

Dit heb ik dus voor alle duidelijkheid NOOIT gedaan.

Inmiddels ben ik hierdoor zo’n 90 euro lichter.

Het rare is ook nog eens dat je via een link kon kijken of je een abonnement hebt en daar niets uit kwam. Pas toen ik nu weer keek kon ik het opzeggen

Link van het bedrijf http://www.smartgames24-7.mobi/nl-nl

Gewenste Oplossing:

Ik wil het vollediger abonnementsgeld terug gestort zien worden daar dit tegen de voorwaarden is gedaan

Alle klachten die gemeld zijn door