Klacht: Vekeerd item gekregen en geen geld terug nog

dennis van waas op 19 januari 2023 over Peek en Cloppenburg in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken geleden een tommy hilfiger riem gekocht , week later krijg ik een pakket binnen met een vrouwen jas binnen.
Gebeld naar klanten service en verhaal verteld werd gezegd stuur maar terug en we storten geld terug.
na 1 week wachten geen gehoor opnieuw gebeld en werd gezegd dat pakket ontvangen was en dat geld binnen 5 werk dagen terug gestord zou worden.

Dit is nu ander halve week geleden nog steeds niet gebeurd.

Meerdere mail verstuurd nooit antwoord op gehad als je klanten service belt sta je 20 minuten in de wachtrij en nog steeds geen oplossing of geld terug.

Gewenste Oplossing:

Ik wil me geld terug hebben op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peek en Cloppenburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peek en Cloppenburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dennis van waas