Klacht: terugbetaling

Anneke Vermolen op 05 december 2021 over Peek en Cloppenburg in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, ik heb op 18 november 2021 een jas besteld en betaald. De jas heb ik op 26 november teruggestuurd, maar ik heb het bedrag van 169,99 nog steeds niet ontvangen.
mijn klantnummer is 27793200.
Graag ontvang ik het bedrag zo snel mogelijk.

Vriendelijk dank,
Anneke Vermolen

Gewenste Oplossing:

Wanneer het bedrag op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peek en Cloppenburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peek en Cloppenburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Vermolen