Klacht: Onterechte aanmaningen, klantenservice onbeleefd

Yola2707 op 17 augustus 2021 over Peek en Cloppenburg in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gekocht een jurk op rekening op 08-07 (gekocht op rekening omdat PC heel erg traag is met het teruggeven van het betaalde bedrag, dit kan al gauw 2 maanden duren voordat je terug wordt betaald), op 12-07 heb ik de jurk geleverd gekregen. Op 13-07 heb ik de eerste aanmaning(!!!) gekregen. De jurk is op 14-07 teruggestuurd en op 16-07 is volgens PostNL geleverd aan PC. Tot op de dag van vandaag heeft PC mijn retour niet verwerkt en blijft mij ‘aanmaningen’ sturen, terwijl ik niets aan hen schuldig ben. Op e-mail wordt niet gereageerd, klantenservice praat zeer onbeleefd.

Gewenste Oplossing:

Geen aanmaningen meer, retour verwerkt in hun systeem

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peek en Cloppenburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peek en Cloppenburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yola2707