Klacht: Niet correct te woord gestaan aan de telefoon bij de klantenservice

Anja Zegeren op 06 december 2022 over Peek en Cloppenburg in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet klantgericht en oplossend medenken met de klant! Nadat ik voor de tweede keer belde dat er iets met mijn rekenong niet klopte… Heb nl twee producten besteld waarvan ik er 1 gehouden heb en de andere teruggestuurd heb. Hierna is er een verkeerde rekening gestuurd nl van hetgene wat ik heb teruggestuurd.
Hierover 2x kontakt gehad met Mike van de klantenservice. Hij praat door je heen ,laat je niet uitpraten, klinkt zeer verveeld door de telefoon alsof het hem allemaal helmaal niet interesseerd.
Ik heb het hele gesprek als schokkend ervaren… dat dit vandaag de dag nog gebeurt en dat er niemand van de afdeling klantenservice meeluistert en deze werknemer erop attendeerd dat er zo niet met klanten diend om te gaan.
Kortom schandalig!

En nu maar hopen dat het goed komt met mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Heel simpel .......dat mijn rekening in orde komt d.w.z.
Een factuur van 59,99 die ik ga betalen.
De rekening van 159,00 komt te vervallen want dat het ik teruggestuurd.

En het zou goed zijn voor het bedrijf als Mike van de klantenservice wordt aangesproken op zijn klantonvriendelijke gedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peek en Cloppenburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peek en Cloppenburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Zegeren