Klacht: Na 1 maand nog geen geld terug

[email protected] op 09 mei 2021 over Peek en Cloppenburg in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

S.V.P. GEEN AUTOMATISCH ANTWOORD STUREN. Daar neem ik geen genoegen mee.
Het is inmiddels 1 maand geleden dat u mij mailde over de betaling en nóg heb ik de betaling NIET ontvangen!!
Hoe werkt uw financiële afdeling, en hoe moet ik mijn omgeving motiveren om bij u te kopen???

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen 3 dagen mijn geld (69,99) gestort heb gekregen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peek en Cloppenburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peek en Cloppenburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]