Mijn Klacht:
We vinden een mooi kleedje bij Peek Cloppenburg en kopen het. We brengen onze gegevens in d.w.z. naam, adres etc… en doen de betaling. Dat het allemaal in het Duits gaat is geen probleem en we ontvangen op 7 juli via de PC website een vriendelijk Vielen dank fur ihre bestellung en een bevestigingsmailtje. Alles O.K. denk je dan. Dat de bevestigingen van een .at website komen is ook geen probleem denk je – Europa weet je. Dan ontvangen we op 14 juli een mailtje met de melding Ihre Rücksendung der Bestellung 173291700 vom 7.7.2018 ist am 14.7.2018 bei uns eingetroffen. We hebben dus helemaal niets gterugestuurd. Na PC hierover te hebben bevraagd melden ze ons doodleuk dat ze buiten Oostenrijk niet leveren. Ze zouden het aankoopbedrag terugstorten. Waarom aanvaard PC een aankoop op een Belgisch adres terwijl ze daar helemaal niet leveren?
Gewenste Oplossing:
Hoeft niet meer. Het product, een cocktailjurk, was voor een evenement en dat zal tegen de tijd dat dit terug in orde is al voorbij zijn. Wel zal PC en deze manier van handelen een gespreksonderwerp zijn bij vrienden en familie.
