Klacht: Verkeerde glazen in bril

[email protected] op 07 juni 2024 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Eerst oogmeting gehad en daarna zijn de glazen besteld. Een week later ben ik weer terug gegaan omdat ik niet tevreden was. Toen zijn mijn ogen weer opgemeten en werd toen geadviseerd om naar de oogarts te gaan. Daar ben ik behandeld voor na staar en er is een begin van macula geconstateerd. Weer terug naar de winkel gegaan en weer een oogmeting gehad. Er werd toen gezegd dat ik de nieuwe bril voor auto rijden en tv. kijken moest gebruiken. De oude bril op de dag op. Daar heb ik geen nieuwe bril voor gekocht om nu met 2 brillen te werken. Dat werkt echt niet voor mij. Ik ben echt niet tevreden over hoe ik door die meneer behandeld ben.

ALLES IN 1 BRIL OF GELD TERUG. Ik ga niet meer terug naar Pearl Houten. Dat kan geen goede reclame zijn.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pearle

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 week geleden - Heel slecht. Wordt niet serieus genomen.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 week geleden - moet ik het hier mee doen terwijl ik bij een ander wel goed geholpen kan worden de oogarts vond het ook al omgekeerd eerst een bril verkopen en dan naar hem sturen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pearle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]