Klacht: Slechte service van medewerkers in Pearle Kruisweg 983-A te Hoofddorp

M.S.Z op 19 april 2025 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag wil ik een klacht indienen over de wijze waarop ik ben behandeld bij de vestiging aan de Kruisweg 983-A te Hoofddorp.

Ik ben daar langs geweest voor een oogmeting voor contactlenzen. Tot mijn verbazing kreeg ik na de meting geen proeflenzen mee, wat ik bij andere Pearle-filialen wél altijd ontving, inclusief lenzenvloeistof en een lenzenbakje. De medewerkster gaf aan dat de proeflenzen niet op voorraad waren. Toen ik terugkwam en aangaf dat ik de lenzen nodig had, werd mij één doosje proeflenzen gegeven in sterkte -3, terwijl mijn correcte sterkte -2,75 is.

Omdat ik ontevreden was over deze gang van zaken, vroeg ik om mijn aanbetaling terug. In plaats van een klantvriendelijke oplossing, werd ik respectloos behandeld door de manager. Hij stelde dat proeflenzen niets met mijn bestelling van 6 maanden lenzen te maken hadden en noemde mij daarbij “jongetje”, wat ik als uiterst denigrerend en ongepast ervaarde, zeker gezien het feit dat ik 33 jaar ben. Uiteindelijk werd mijn aanbetaling met tegenzin terugbetaald.

Gewenste Oplossing:

Ik ben zeer teleurgesteld over deze ervaring, vooral omdat ik in andere Pearle-vestigingen altijd met respect en goede service ben geholpen. De behandeling die ik hier heb ontvangen, vind ik onacceptabel. Ik verzoek u daarom vriendelijk doch dringend deze klacht serieus te nemen. En dit intern op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pearle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pearle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.S.Z