Klacht: Pearle komt afspraken niet na

Miriam Kuijpers op 24 maart 2025 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben sinds kort klant bij Pearle. Ik heb in de winkel duidelijk gemaakt dat er bij mij alleen in de 1e week van de maand geincasseerd kan worden. Op basis van die afspraak ben ik een contract aangegaan. Vervolgens krijg ik per mail te horen dat ze op de 25 e van de maand incasseren. Dat kan niet en daar ben ik heel duidelijk over geweest. Ok dan incasseren we op de 4e van de maand krijg ik als antwoord. Maar dat is niet gebeurd. Dus heb ik het zelf overgemaakt maar dat is teruggestort. Daar weer een mail over gestuurd met het verzoek om het juiste bankrekening te sturen. Dat gebeurd niet, ze willen de factuur zien waar geen bankrekening op vermeld staat. Nosmaals een mail gestuurd met het verzoek om het juiste rekening te krijgen. Dat heb ik nog steeds niet ontvagen.Ik heb zeker b8 mails hierover gestuurd en vandaag krijg ik een aanmaning!! ZO KLANTONVRIENDELIJK!!

Gewenste Oplossing:

Dat ze zich aan de afspraak houden en adequaat reageren op mail zodat ik geen betalingsachterstand oploop. Want dat probleem wordt verzaakt door Pearle zelf!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pearle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pearle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miriam Kuijpers