Klacht: Pearle declareert voor u bij uw zorgverzekeraar!

jprijn op 10 januari 2012 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Pearle declareert voor u bij uw zorgverzekeraar!
Nou bij mijn dus niet, want ik ben verzekerd bij Ditzo en volgens de opticien waar ik ben geweest, moet ik gewoon het hele bedrag declareren bij Ditzo.
Waarna ik 130,00 van Ditzo terug krijgt.
Volgens ditzo moet Pearle 130,00 declareren bij Ditzo en de rest betaal de klant in de winkel zelf.

Dat Pearle(Linnaeusstraat Amsterdam)voor mijn de 130,00 declareert bij Ditzo.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 12 januari 2012 om 14:42 geantwoord

Goedemiddag,

Naar aanleiding van dit bericht hebben wij contact gezocht met de betreffende winkel. Zij geven aan dat er in het begin van dit jaar helaas nog wat onduidelijkheden waren over nieuwe zorgverzekeraars zoals Ditzo. Hierdoor was het op dat moment technisch ook nog niet mogelijk voor hen om direct te declareren. Zij hebben u daarom geadviseerd om het eventueel zelf in te dienen bij Ditzo, zodat u alsnog uw vergoeding zou ontvangen.
Inmiddels is er meer duidelijkheid en zijn de technische problemen ook zo goed als opgelost. De winkel zal dan ook alsnog contact met u opnemen om de details door te spreken zodat zij alsnog voor u kunnen declareren.

Wij vertrouwen erop dat hiermee uw probleem voldoende is opgelost.

Linda, Pearle Opticiens Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door