Klacht: Beschadigde ogen & geen goede service

yagmur gamze op 03 januari 2012 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Hallo, ik heb onstabiele en droge ogen mijn sterkte veranderd zelfs om de 10 minuten en heb last van rode en branderige , tranende ogen vaak.

Tijdje terug had ik zo een last van m’n ogen dat mijn mentor mij maar naar de opticien had gestuurd.

Nou het deed zo’n pijn dat ik een contact lens in een plastic beker met wat water had gevuld en ging naar de opticien maar ik werd niet echt geholpen ze liep naar de contact lens specialist en hij zei:dat m’n contact lens vuil was? m’n oog/ogen werden niet eens gecontroleerd of er vuil in m’n oog/ogen zaten.
Er werd precies na 1 week een afspraak gemaakt maar ik vond het gewoon niet kunnen dat ze me niet gelijk hadden ggeholpen op dat moment en ben toen niet geweest. Later ben ik weer daar geweest en kreeg ik een oogmeting de contact lens specialist zei: dat er iets met mijn oog was waarbij míjn ogen onstabiel waren ik vroeg wat het beste was voor mijn ogen lenzen of tog een bril wat ik beter kon dragen hij zei lenzen omdat je ogen tog zo onstabiel zijn. Ik werd door verwezen naar de oogarts en de optemetrist had het overlegd met haar collega uit eindelijk werd er gezegd dat ik voor de 2e keer naar de oculenti moest gaan.
Nou ben geweest maar heb geen goed nieuws te horen gekregen.
Mijn ogen zijn droog en zijn beiden beschadigd en door die beschadiging zijn mijn ogen onstabiel.als ik m’n nog zou dragen zou ik blind kunnen raken als m’n ogen niet worden hersteld dan kan ik helaas nooit meer lenzen dragen en daarbaal ik enorm van. sinds dien draag ik al geen lenzen en dat is levensgevaarlijk voor mij want de sterkte van mijn linker oog is -6.25 & rechter oog is 5.75 en een oog heeft ook een cylindische afwijking & ik heb astigmatisme aan beide ogen. Ik vind dit heel erg het beinvloed m’n dagelijkse leven gewoon. Ik draag al bijna 3 weken geen lenzen en m’n bril heb ik besteld en die krijg ik pas op 11 januari.
waarom ik ontevreden is 1. Geen goede service ondanks ik zo vaak ben geweest voor m’n pijnlijke / branderige/rode en onstabiele ogen. Ik ben erg boos en vind het helemaal niet fijn want ik ben de gene die nu rondloopt met beschadigde ogen zonder lenzen en bril.
2.toen ik vroeg aan de contactlens specialist of ik beter m’n contactlens moest houden of tog een reserve bril moest nemen maar hy heeft niks gezsegd over een bril.

Nou ik wil gewoon dat al de medewerkers die mij zogenaamd hebben geholpen een waarschuwing krijgen en mij een excuses aanbieden maar dit is nog niet alles al die tijd dat ik daar zachte lenzen heb gekocht wil ik alles vergoed krijgen.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 20 januari 2012 om 14:14 geantwoord

Inmiddels is er een email naar mevrouw gestuurd met excuses voor de ontstane situatie. Helaas kunnen we niet aan het verzoek om de gekochte lenzen retour te nemen gehoor geven omdat het filiaal in principe correct heeft gehandeld. De contactlensspecialist heeft de klant direct doorverwezen naar de optometrist om daar de slechte conditie van de ogen verder te laten beoordelen. Daarnaast is het de eigen verantwoordelijkheid van een klant om zelf in het bezit te zijn van een resrvebril. Wel hebben wij onze medewerkers geadviseerd hier in de toekomst anders mee om te gaan.

Linda
Pearle Opticiens Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door