Mijn Klacht:
Eind vorig jaar heb ik een 2-tal truien besteld, kennelijk in China. De geleverde truien werken echter sterk af van de foto’s op de Website, zo is lichtgrijs ineens antraciet. Ook zijn de truien van erg slechte kwaliteit. Ik heb dit aangekaart bij de Verkoper. Hij bood mij 2 oplossingen: 20% extra korting, of de truien terugsturen. Ik heb gekozen voor terugsturen. Binnen een dag kreeg ik 20% extra korting en reageerde de Verkoper niet meer op mijn e-mails.
Dit heb ik aanhangig gemaakt in het PayPal Activiteitencentrum. Ofschoon de kwestie simpel is (verkoper doet niet wat hij belooft), maakt PayPal er een hele heisa van. Ik moest foto’s opsturen bijv.). Dit heb ik onmiddellijk gedaan. Reactie van PayPal:
“We hebben deze transactie(s) gecontroleerd en weigeren uw claim(s). Deze beslissing is genomen omdat het geschil met onvoldoende informatie/documentatie ter ondersteuning van de claim is ingediend en we de vereiste informatie/documentatie waarom we hadden gevraagd, niet van u hebben ontvangen.”
Het gaat om:
Kwestienummer PP-D-136979116
Transactie 7DA59055W0336583V
Daarnaast is PayPal absoluut onbereikbaar!
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht dat PayPal de Klacht heropent en netje oplost!
