Klacht: Paktje

op 06 september 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren een pakje bestel afslank band en er stond onder voor 23.59 bestelen morgen in huis ik heb het tot heden nog niet ik vind het belachelijk dat ik het nog niet heb ik heb alles betaald alles afgerond en ik heb het niet ik krijg het pas 6 september beetje raar maar goed ik hoop ook dat ik het dan dat werkelijk krijg anders wil ik me geld terug echt dan moeten ze dat er niet onder zetten ze zouden het in me brieven bus doen ben benieuwd

Gewenste Oplossing:

Als ik het het in huis heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Chantal 01

1 jaar geleden - Ik vind het belachelijk maar goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 06 september 2016 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Angele,

Bedankt voor je melding. Inmiddels heb ik je een e-mail gestuurd.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, wil je dan op mijn gestuurde e-mail reageren? Alvast dank en nog een fijne dag gewenst.

Hartelijk groet,
Tony
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal 01