Klacht: pakketje twee keer niet bezord!

op 13 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste mensen, Het pakketje is al twee keer verstuurd en niet bezorgd. Er wordt gezegd dat het adres niet klopt, maar als je dit bij Google ingeeft, komt hij voor de deur uit! Ik heb al met jullie geschat en ik werd niet verder geholpen. Ik heb met DPD contact opgenomen en die zeggen doodleuk dat het pakketje niet door het te traceren is. Dit is natuurlijk allemaal te belachelijk voor woorden. Ik zit met spoed op dit pakketje te wachten en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Gaarne met spoed als het kan een positieve reactie.
Barcode:3SYZQU8420892 (post nl)
Barcode netwerkpartner

05288211517102V

Met vriendelijke groet, M. E. van Gend

Als het pakket op ons adres bezorgd is en dat de kosten van de tweede verzending vergoed zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van DPD

9 maanden geleden - Beste M.E. van Gend, bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat je pakket voor de tweede keer is verstuurd en niet bezorgd. Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat het een pakket is die via POSTNL is aangemeld. Hiervoor dien je contact op te nemen met POSTNL. De enige informatie die ik kan geven is dat het pakket al in zijn retourproces zit vanwege een onvolledig adres. Helaas kan ik deze niet inzien daar het via POSTNL is aangemeld. Wanneer je contact opneemt met POSTNL zullen we dit verder met hen terugkoppelen. Excuses voor het ongemak. Gr. Mary

Reactie van de melder van de klacht vgend

9 maanden geleden - Ik had al contact met post.nl gehad en deze verwezen mij door naar DPD. Dus de gebruikelijke van het kastje naar de muur verwijzing en niemand die zijn verantwoording neemt! Triest!

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 juni 2016 om 15:28 geantwoord

Beste M.E. van Gend,
Nogmaals bedankt voor je bericht. Graag wil ik je hiervoor helpen. Echter moeten we ons houden aan de voorwaarden die via POSTNL lopen. Daarom wil ik je nogmaals vragen om contact te houden met POSTNL voor de verdere afhandeling van je vraag. Zij zullen vanuit DPD een antwoord krijgen nadat ze contact hebben opgenomen. Gr. Mary

Heeft op 14 juni 2016 om 15:37 geantwoord

Er is weer een pakket onderweg ( derde keer !) Barcode3SYZQU8048050
Deze kan nu door DPD gevolgd worden en er voor zorgen dat deze nu WEL bezorgd wordt!
Wat nu voorgesteld wordt als oplossing is natuurlijk geen oplossing maar het wijzen naar een ander!
Volg deze bestelling maar en ZORG dat deze nu wel bezorgd wordt!

Bericht van DPD

9 maanden geleden - Beste M.E. van Gend. Ik wil je graag vragen om dit via POSTNL te volgen. De barcode die je hebt verstuurd is van POSTNL. Gr. Mary

Alle klachten die gemeld zijn door vgend
x