Klacht: Pakketje op straat

op 06 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Een paar dagen zat ik op een pakketje te wachten. Nu blijkt deze dus een paar dagen in mijn bbq te hebben gelegen IN EEN BBQ dit verzin je toch niet. Iedereen had dit pakketje gewoon uit mijn tuintje mee kunnen nemen dit omdat mijn tuin niet afgesloten is. Ik vind dit echt onacceptabel!!! En vraag me serieus af of jullie subsidie krijgen voor deze bezorger. Graag hoor ik van jullie. Pakketje is overigens totaal verwoest. Zeiknat van de regen.

Mvg,
Sabrina

Een nieuw product!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 06 september 2018 om 12:47 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij adviseren u om het pakket in de inhoud zorgvuldig te bewaren en de schade te melden bij de verzender. Zij kunnen hiervoor bij ons een schade onderzoek laten openen en indien nodig een schade claim voor het pakket indienen.

UPS Social Media Team

Heeft op 06 september 2018 om 13:21 geantwoord

Jullie schuiven het probleem af naar de verzender!!!!!! Het zijn toch jullie bezorgers die blijkbaar geen deurbel of brievenbus kunnen vinden. Jullie zouden de beste man/vrouw/genderneutraal een officiële waarschuwing moeten geven. Ik ,it nu met een verrot pakketje voor mijn dochter. Buiten dat had ik wel voor 8 weken op vakantie kunnen zijn. Had dat pakketje nooit bij mij gekomen want dan was t gestolen... Jullie moeten jullie schamen met jullie antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door @dusdat