Klacht: Pakketje niet geleverd

op 20 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

9 mei zou de eerste keer zijn dat mijn pakket zou worden geleverd. Ik was helaas niet thuis,de tweede keer helaas ook niet. Ik heb daarna aangegeven het bij het afhaalpunt af te geven zodat ik het zelf zou kunnen ophalen. Deze is daar echter nooit aangekomen en werd bijna gelijk retour afzender gestuurd. Ik heb toen én met dpd én met het depot gebeld om te zorgen dat het toch nog naar het afhaalpunt gestuurd kon worden. De dag na pinksteren zou het bezorgd worden bij het afhaalpunt. Dit bleek ook weer niet gelukt te zien (Wat heel gek is, want het is een winkel die de hele dag open is???)
Nu is mijn pakketje blijkbaar weer naar de afzender gestuurd, na 11 dagen proberen het toch bij mij te krijgen

Wanneer ik mijn pakketje heb ontvangen (zonder enige extra kosten)

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hallo Sophiedb, Bedankt voor je bericht. Ik kan op jouw postcode helaas niets vinden in ons systeem. Heb je misschien ook een 14-cijferig pakketnummer? Dan kijk ik even of ik je verder kan helpen. Groeten Hanneke

Reactie van de melder van de klacht Sophiedb

1 jaar geleden - 15504937045667 is het pakketnummer als het goed is

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hoi Sophie, Mijn collega's van de klantenservice zijn er mee bezig en zullen rechtstreeks naar jou reageren. Groeten Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door Sophiedb