Klacht: Pakketje niet bezorgd

op 25 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou een pakketje ontvangen op 15-07-2017 uit Engeland. Tracktrace code werkte tot ’s morgens. Het zou tussen 15 en 18 uur ongeveer bezorgd worden. Ineens is de status van tracktrace bezorgd, terwijl er geen pakket bezorgd is. Online staat bezorgd in Etten Leur.

Navraag bij de klantenservice leerde dat het pakket is bezorgd in oosterland, terwijl ik in Zierikzee woon. Pakket was goed geadresseerd, ook de tracktrace code gaf de juiste info aan.

Klantenservice geeft aan dat de verzender het foute adres heeft gebruikt, dat is niet zo.

Klantenservice geeft aan dat het pakket op 21 juli alsnog wordt bezorgd, ze hedden het getraceerd en opgehaald. Chauffeur had dit bevestigd… Geen pakketje gezien

Nog een keer contact klantenservice. Verzenden moet een claim indienen want op het foutieve adres is steeds niemand thuis. Hoe kan het dan dat eerst gezegd werd dat het alsnog bezorgd zou worden?

Als ik het aankoopbedrag + verzenden terug krijg van DPD. Het gaat om een bedrag van om en nabij de € 47,00

Alle klachten die gemeld zijn door Sannie46