Klacht: Pakketje kwijt, Belachelijk lange wachttijd klantenservice, en nog tevergeefs ook!!

op 13 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn te ontvangen pakketje kon men kennelijk niet thuis bezorgen (ik was gewoon thuis). Bij de op het briefje vermelde Pickup Parcelshop was het pakketje niet afgeleverd. Ik moest de klantenservice maar bellen. na eerst 14 minuten en daarna nog eens 18 minuten tevergeefs in de hold te zijn gezet, heb ik het maar opgegeven! Ik ga morgen maar bellen met het bedrijf dat het pakketje heeft verzonden om te overleggen hoe dit moet worden opgelost. Ik zal hen dan ook vertellen wat ik van hun bezorgdienst vind!

Als mijn pakketje weer boven water komt! Het liefst gewoon aan mijn voordeur!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 september 2018 om 20:40 geantwoord

Hallo Patrick, ik begrijp volkomen dat je hier teleurgesteld in bent. Het pakket bevindt zich bij de Parcelshop. Hier is het gister namelijk bezorgd. De reden is dat er een niet succesvolle leverpoging heeft plaatsgevonden. Op het moment dat de parcelshop aangeeft dat zij het pakket niet hebben, wil ik je vragen de verzender te contacteren. De verzender kan dan een onderzoek instellen bij DPD, zodat we achterhalen waar dat jouw pakket zich bevindt. Dit is natuurlijk een erg vreemd verhaal. Excuses voor het ongemak. Groeten, Shirley

Heeft op 13 september 2018 om 22:09 geantwoord

Beste Shirley, je gaat niet in op de extreem lange wachttijd (2x, 2x 0.50 EURO) die kreeg voorgeschoteld en waarna ik nog niemand van het bedrijf te spreken kreeg!
Bovendien laat je mij niet weten bij welke Parelshop het pakketje ligt. Misschien wel bij een andere dan die op mijn briefje!

Alle klachten die gemeld zijn door prisrael