Klacht: Pakketje komt blijkbaar nooit aan

op 31 mei 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Prachtige bestelling gedaan bij M.A.C Cosmetics. Bewust gekozen voor het verzenden naar huis en hier ook voor betaald. Helaas was ik niet thuis, dus er lag een briefje. Mag ik het ophalen bij een ups point.. Daar betaal ik niet voor. Dus ik bellen en in gesproken dat ik graag wil dat ze een nieuwe poging doen. 3 dagen later nog niets. Opnieuw gebeld en ingesproken. 2 dagen later en weer niets. Toen begon het al te borrelen. Heb weer gebeld en dit maal een medewerken aan de telefoon: ‘Ooh wat gek mevrouw, ik zie inderdaad dat u heeft gebeld maar het is niet doorgekomen. Dus ik zou de dag hierna terug gebeld worden (29/5) voor 12:00 of het die dag geleverd zou worden, of 30/5. Prima. Het is de 29/5 en 12 uur.. niets. 13 uur.. niets. 14 uur… niets. Weer gebeld, ik zou (30/5) voor 20:44 gebeld worden over pakket informatie. Nou u raad het al, NIET GEBELD! Ben het zo spuug zat, de medewerker die ik vandaag heb gesproken zegt mij dat het vandaag (31/5) bezorgt word… Nou we zullen zien, wat een belachelijke service en ik ben ondertussen geld kwijt om ze steeds maar weer te spreken. Ik heb zelf bij een klantenservice gewerkt en weet dat het heel moeilijk is soms, moeilijke klanten. Nou dan ben ik maar moeilijk. Belachelijke service

Geld terug van de telefoon gesprekken en me pakketje!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 31 mei 2017 om 15:00 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Ik zie dat uw zending is afgeleverd bij een Access Point nadat wij deze niet hebben kunnen leveren bij de eerste poging. Dit is een normale procedure om klanten in staat te stellen de zending nog dezelfde dag in hun bezit te krijgen.

Uw zending is daar inmiddels weer opgehaald en deze is vandaag uit voor levering naar uw adres, waar het pakket vandaag weer aangeboden zal gaan worden voor het einde van de werkdag.

SCAN 3439S/AMSTERDAM, NL 31/05/17 09:14 OUT FOR DELIVERY

UPS Social Media Team