Klacht: pakketje 2 dorpen verder afgegeven bij parcelshop terwijl er ook parcelshop op 200 meter ligt.

op 03 augustus 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 16 juli toen de bezorger kwam met het pakketje was ik niet thuis. Hierna is het pakketje afgegeven bij een parcelshop 2 dorpen (6 á 7 km verder). Deze parcelshop is altijd gesloten als ik klaar ben met werken. Daarom heb ik op de website van DPD op 21 juli een klacht ingediend met het verzoek om het pakketje alsnog naar de dichtstbijzijnde parcelshop te sturen. Hier heb ik na 8 werkdagen nog steeds geen antwoord op gekregen. Voor het pakketje heb ik 7,50 verzendkosten betaald, voor dit bedrag mag ik toch wel een fatsoenlijke service verwachten?

Als het pakketje alsnog naar de juiste parcelshop wordt verzonden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 03 augustus 2016 om 11:22 geantwoord

Heeft op 04 augustus 2016 om 14:58 geantwoord

Beste,

Op 21 juli heb ik een klacht ingediend via de website en ik zou op 20 juli een email hebben gekregen? Via jullie website kan ik best mijn Hotmail hebben opgegeven maar daar heb ik ook niets op binnengekregen.

Daarbij is de parcelshop waar het pakketje is afgegeven ook op maandag dicht.

Met de afzender neem ik contact op, zolang het nog niet is afgehandeld ga ik niet akkoord met de geboden \"oplossing\"

Erik

Alle klachten die gemeld zijn door enne112