Klacht: Pakket zoek

op 06 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5-9-2018 niemand thuis dus een kaartje in de bus afhalen bij afhaaldepot expert
6-9-2018 niemand thuis dus kaartje in de bus afgeleverd op nummer 10
Ik woon zelf op nummer 10 dus gevraagd op nummer 8 en 12 maar daar is niks afgeleverd
Naar het afhaaldepot expert gegaan
Pakketje is daar niet geleverd
Heel verwarrend en frustrerend
In de avond gaat de deurbel staat de buurman van nummer 7 voor de deur met het pakketje
Als de chauffeur nu op het kaartje nummer 7 gezet had dan was het duidelijk waar ik het op moest halen
Ik hoop dat hier verbetering in komt
J koedam

Gewenste Oplossing:

Als ik gebeld word om duidelijk te maken dat het zo echt niet kan
En er misschien wat vergoed kan worden ivm met gemaakte belkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 07 september 2018 om 06:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center. Zij zullen gaan uitzoeken wat er is misgegaan en navraag doen bij de chauffeur waar hij het pakket exact heeft afgeleverd.

Het center zal telefonisch contact met u opnemen hierover.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door DJHKoedam