Klacht: Pakket zelf niet gekregen

op 31 augustus 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 september 2018 om 19:14 geantwoord

Hallo Sofie, ik heb je pakket opgezocht in ons systeem. Volgens het afleverbewijs is je pakket geleverd op 27 augustus om 13.10 uur. Het afleverbewijs geeft niet aan dat het pakket bij je buren is afgegeven. Je geeft aan dat je het pakket niet hebt ontvangen, waarvoor onze excuses. Ik adviseer je in dit geval om contact op te nemen met de verzender. Als onze klant kan hij via een rechtstreeks nummer contact opnemen met het betreffende depot en een onderzoek in laten stellen. De verzender kan ook een claim indienen. Over de afhandeling hiervan wordt met de verzender gecommuniceerd. Je kunt zelf ook contact opnemen met ons depot. Dat kan via 09003734663 (€0,50 per gesprek). Groeten, Liesbeth

Reactie van de melder van de klacht Sofie Badalova

3 maanden geleden - Probleem is opgelost, het pakket was afgegeven aan mijn buren . Als ik ga niet zelf zoeken , dan ik kan niet vinden. Meer aandacht en verantwoordelijkheid a.u.b. Bedankt voor ondersteuning .

Alle klachten die gemeld zijn door Sofie Badalova