Klacht: Pakket over en weer sturwn tussen depots in NL

op 01 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na al de hele week mailtjes te hebben gekregen dat mijn pakket vandaag tussen een bepaalde tijdbezorgd gaat worden, kwam er telkens niemand. Meerdere keren gebeld met DPD (€0.50 per gesprek) en die verwijzen steeds naar elkaar (bel belgie of bel nederland) steeds krijg ik te horen, morgen komt hij echt, maar nee hoor, weer voor niks thuis gewacht. Ik heb nog nooit zo een slecht bedrijf gezien als DPD, vooral haar klantenservice die gebruikt schijnt te worden als extra inkomstenbron (via twitter krijg je nauwelijks een antwoord, en pas na ruim een dag)

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket bezorgd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 februari 2018 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mike.drl