Klacht: Pakket over en weer sturwn tussen depots in NL

Mike.drl op 01 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 13 februari 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Mike, Bedankt voor je bericht en excuses voor de latere reactie. Vervelend te moeten horen dat het zo heeft moeten lopen. Ik heb navraag gedaan in België (waar dat het pakket volgens de scans naar toe gestuurd is) Helaas...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 februari 2018

Een klant van DPD ervaart herhaaldelijke problemen met de bezorging van zijn pakket, dat steeds tussen verschillende depots in Nederland wordt gestuurd. Ondanks meerdere belletjes naar de klantenservice, die kosten met zich meebrengen, ontvangt hij telkens tegenstrijdige informatie over de bezorgdatum. De klant uit zijn onvrede over de slechte communicatie en service van DPD.

Mijn Klacht:

Na al de hele week mailtjes te hebben gekregen dat mijn pakket vandaag tussen een bepaalde tijdbezorgd gaat worden, kwam er telkens niemand. Meerdere keren gebeld met DPD (€0.50 per gesprek) en die verwijzen steeds naar elkaar (bel belgie of bel nederland) steeds krijg ik te horen, morgen komt hij echt, maar nee hoor, weer voor niks thuis gewacht. Ik heb nog nooit zo een slecht bedrijf gezien als DPD, vooral haar klantenservice die gebruikt schijnt te worden als extra inkomstenbron (via twitter krijg je nauwelijks een antwoord, en pas na ruim een dag)

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket bezorgd is

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 februari 2018 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM