Klacht: Pakket op een verder pickup adres geleverd dan nodig

op 09 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Daar ik niet thuis was is mijn pakket bij een winkel afgegeven dat nogal een stuk lopen bij mij vandaan is. Om de hoek bij mij is een pickup parcelshop, maar daar is het dus niet afgeleverd. Ik ben slecht ter been en baal dat ik voor het pakket verder moet lopen dan nodig.
Ik zie op de kaart ook dat het adres van Wolwinkel Weldraad (Haarlemmerdijk 147) op hetzelfde adres staat als Tabakshuis (Haarlemmerdijk 18). Daar zit waarschijnlijk het probleem.

1. Het zou handig zijn als het pakket bij mij om de hoek wordt afgeleverd:
Wolwinkel Weldraad, Haarlemmerdijk 147, Amsterdam.
2. Het adres van deze winkel moet gecorrigeerd worden op het kaartje dat door de bezorger wordt achtergelaten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 10 augustus 2017 om 15:30 geantwoord

Heeft op 11 augustus 2017 om 09:14 geantwoord

Neen, het systeem wordt ingevoerd door mensen. Raar dat het systeem dan de schuld krijg. Mensen kunnen dat systeem veranderen.
Bovendien staat het adres op het kaartje vermeldt met een verkeerd huisnummer. De bezorger weet dus niet waar de juiste pakketshop is.
De optimale route gaat ten koste van goede klantenservice!

Mevr. A.Al Kneepkens-van Eekhout

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra dpd