Klacht: Pakket niet geleverd en geven mij de schuld

op 27 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Diverse malen aangegeven dat ik het brievenbus pakket niet hebt ontvangen. (niet aangetekend) Nu verwijzen ze me door naar Post.nl en deze verwijst me weer door naar Bol.com die er niks aan doet. Tevens betichten ze (Bol) dat ik het express hebt laten verdwijnen.

Gewenste Oplossing:

Excusses en levering op juiste wijze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 27 juni 2017 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kastelijn,

Zonet hebben wij hierover telefonisch contact gehad. Mocht u naar aanleiding van ons gesprek nog vragen hebben, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door kaza35