Klacht: Pakket niet afgelevers

op 09 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had via internet 2 banden besteld en deze direct bij het bedrijf laten bezorgen, na enige tijd komt er iemand uit de buurt met een niet thuis briefje, de bezorgers hebben blijkbaar bij een vreemde aangebeld en daar geprobeerd te bezorgen, 30 huisnummers te ver. Vervolgens komt er de 2e levering slechts 1 band, de andere band kon volgens track en tracé niet bezorgd worden, er was niemand thuis, terwijl deze bij dezelfde bezorger in de bus lager, op dezelfde route…na contact met DPD blijkt dat het , gewenst of niet, retour gestuurd gaat worden na de afzender, omdat er niemand thuis was op het bezorg adres ook al is het bedrijf doordeweeks elke dag van 8 tot 20 geopend. De banden firma laat weten dat de retour kosten a 25 euro voor mijn rekening vallen . De firma heeft contact gehad met dpd en die zeggen doodleuk, tsja er was niemand aanwezig. Inmiddels zijn we bijna een maand verder…maar nog steeds geen banden. Ik heb klacht neer gelegd bij dpd over hun super service, en nadrukkelijk gemeld dat ik terug gebeld wens te worden over mijn klacht, maar helaas ook daar geen reactie op. In de tussen tijd heb ik nog een plasmasnijder besteld en bij hetzelfde bedrijf laten leveren (dit was heel makkelijk omdat ik overdag niet thuis ben) maar helaas ook dit heeft DPD niet kunnen bezorgen. We hebben wel gezien hoe het werkt bij dpd, de bezorger stapt uit, duwt een briefje in de bus, en rijd weg. Wederom…helaas u was niet thuis. Tevens lag er 1 briefje in de bus ‘wij zijn al 2 keer bij u aan de deur geweest’ terwijl dit helemaal niet waar is. Vervolgens word het pakket bij een parcelshop geleverd 15 kilometer verderop in de binnenstad, en ook hierna weeeer contact met DPD, maar helaas, ik kon het ophalen of 10 dagen wachten en dan werd het retour gestuurd, DPD zegt dat het hun fout niet is, de bezorger heeft geconstateerd dat er niemand thuis was.

Als DPD mijn klacht fatsoenlijk afhandeld met een reële tegen moet koming, door hun geblunder en desinteresse heb ik bijna 2x een half uur in de wacht Staan, wacht bijna een maand op een set banden, en al 2 weken op een plasmasnijder. En dit is al de 6e keer dit jaar dat het gebeurt!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 10 augustus 2017 om 15:48 geantwoord

Heeft op 11 augustus 2017 om 09:37 geantwoord

Zoals gevraagd hierbij de track en trace nummers:
0141 5024 0615 28 Y Deze is geleverd
0167 5002 2070 36 I Deze is retour gegaan, ondanks dat er afgesproken was dat deze alsnog geleverd zou worden.
0516 8552 6074 24 1 Dit pakket is afgeven bij de witte hal, en ondanks contact gehad te hebben met DPD is het pakket alsnog niet geleverd, en nu alsnog retour gestuurd. Dit is een bestelling van 27 juli..!

Alle klachten die gemeld zijn door Paul1989