Klacht: Pakket niet aangeleverd

op 27 april 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste UPS,

Gisteren verwachtte ik een pakket, waardoor ik dus thuis ben gebleven. De chauffeur heeft beneden aangebeld en ik heb via de intercom de deur geopend. Na 10 minuten wachten is nog steeds niemand naar boven gekomen. Dus ik ben naar beneden gelopen om te kijken. Bljjkt dat deze chauffeur een briefje in de brievenbus heeft gedaan, waardoor ik het pakje dus nu zelf moet ophalen. Ik vind dit heel onprofessioneel en teleurstellend.

Gewenste Oplossing:

Geen ups meer voor mjj.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 28 april 2017 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Wij hebben voor u deze klacht doorgezet naar ons aflevercenter met referentie : 1-58096572029.

Ons aflevercenter zal u, na contact te hebben gehad met de chauffeur, hierover contacteren.

Wij danken u voor het plaatsen van deze klacht, het helpt ons om onze Service naar onze klanten te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Uub1903