Klacht: Pakket ligt in magazijn zonder verdere informatie

op 13 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via amazon een pakket besteld vanuit Amerika die volgens instant delivery vorige week donderdag in huis zou zijn. Het pakket liep wat vertraging op in duitsland waardoor hij vrijdag pas is vrijgegeven door de douane.

Nu heb ik vrijdag gebeld en is mij verteld dat alles klaar was en het pakket maandag verstuurd zou worden. Ik heb nu elke dag sinds maandag gebeld naar de klantenservice van UPS en zij kunnen mij niks vertellen over wat er aan de hand is met het pakket. Er zijn een aantal tickets aangemaakt en mij verteld dat UPS Heerenveen mij zou bellen maar alles wat ik hoor is een pijnlijke stilte.

Wanneer het pakket zo snel mogelijk verstuurd word, en de onkosten die ik heb gemaakt voor snelle bezorging vergoed worden door UPS.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 september 2018 om 11:36 geantwoord

Goedemorgen,

Wij zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze Klantenservice. Zij hebben u aangegeven dat onze inklaring afdeling gaat uitzoeken wat de inklarings status is van uw zending en zij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen over deze zending. Er zal dus vandaag contact met u worden opgenomen.

UPS Social Media Team

Heeft op 13 september 2018 om 11:37 geantwoord

Dit is de derde keer dat mij belooft word dat ik gebeld word, ik geloof er niks meer van!

Alle klachten die gemeld zijn door Tribble