Klacht: Pakket kwijt sinds 25-11-2016

op 30 november 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens DPD hebben zij mijn pakket afgeleverd bij een afhaalshop van Handyman. Deze winkel heeft niets ontvangen. DPD is nog steeds aan het uitzoeken waar het pakket is gebleven. De klantenservice zegt al 3 reminders te hebben gestuurd (voor de chauffeur) maar er wordt niet gereageerd. Het pakket was als cadeau bedoeld en tijdig besteld. DPD zegt dat de chauffeurs niet over een mobiele telefoon beschikken waardoor deze moeilijk te bereiken zijn. Een manager is er ook niet om je te woord te staan om dit probleem op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 uur geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door CJPS