Klacht: Pakket kwijt

op 09 maart 2020 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb Jimmy Choo sneakers verkocht via Vinted en zou hier €200,- voor krijgen van de koper. Ik heb mijn pakket bij DHL afgegeven op 24 februari. De bezorgtijd naar Frankrijk staat op 5 dagen. Inmiddels is het 9 maart, het pakket staat in de DHL app nog steeds op: ‘Planning wordt gemaakt’. Maandag 2 maart heb ik dit bij DHL gemeld en kreeg ik terug dat ik contact op moest nemen met Vinted. Vinted heeft namelijk een eigen contactpersoon bij DHL. Eenmaal bij Vinted aangegeven zeiden zij dat ik tot vrijdag 6 maart moest wachten, omdat het langer kon duren.

Op 3 maart kreeg ik terug dat er een onderzoek is gestart en dat ik zodra er updates zouden zijn bericht zou krijgen. Tot op vandaag maandag 9 maart heb ik niets meer vernomen van Vinted, ook al heb ik meerdere keren om een update gevraagd. De koper is ook ongerust en wil de schoenen graag hebben. Zij is al bij meerdere depot’s langs geweest om te vragen of het pakket aangekomen is. Ik vind het bizar dat mijn pakket kwijt is, Vinted zegt hiermee bezig te zijn en mij geen update wil geven. Het kost mij veel tijd om me hiermee bezig te houden en mijn vertrouwen in Vinted is compleet weg. Ga dus vooral niet in zee met Vinted!

Als er duidelijkheid komt over mijn pakket en ik óf mijn geld krijg óf de schoenen terug.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sophieew