Klacht: pakket kwijt

op 17 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket laten wijzigen door het naar een pickup point te sturen ( dit is telefonisch voor mij gedaan). Pakket kon daar blijkbaar niet worden afgeleverd. Is mij toen verteld dat het pakket naar een andere pickup point zou worden gebracht. Hier ben ik naartoe gegaan; geen pakket. Ik word waardeloos geholpen door de klantenservice. Heel veel tijd en onnodige ritjes gemaakt voor niks.

Gewenste Oplossing:

Het pakket had al lang geleverd moeten zijn. Ik wil weten waar het pakket is en dat het naar mijn huisadres word gestuurd. En ik verwacht een vergoeding voor de tijdkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedmorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 september 2018 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Corinna4444