Klacht: Pakket kwijt

op 10 mei 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

In maart heb ik schoenen besteld bij Bronx, deze zijn afgegeven bij een Kialapunt in Barendrecht en met Ups meegegaan naar Marga Klompenweg12 in Tilburg, dat kunnen ze ook zien aan het trackingnummer! Ik heb UPS gebeld en gemaild, want Bronx heeft tot op heden de schoenen nog niet retour gehad! Er is bij UPS een onderzoek opgestart en wederom krijg ik te horen ze zijn afgeleverd op de Marga Klompenweg 12, Tilburg zoals op het etiket staat! onderzoek gesloten en zoek het verder maar uit!

Als ik mijn pakket weer heb, dan verzend ik het zelf wel met TNT post of dat ze het bij Bronx afleveren

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 mei 2017 om 14:20 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Uw zending is inderdaad op onze HUB in Tilburg aangekomen.

Wij hebben inmiddels het onderzoek naar uw zending met spoed heropend om zo spoedig mogelijk te status van uw zending te achterhalen. Tevens heb ik nog een extra bericht gestuurd naar onze onderzoeks afdeling om dit onderzoek met voorrang te behandelen.

U zult zo spoedig mogelijk per email geinformeerd gaan worden.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door CILI1973