Klacht: Pakket gewoon voor de deur gezet.

op 08 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 2 JBL speakers besteld bij Harman. Dit pakket zou vandaag bezorgd worden tussen 11:09 en 12:09. Helaas zou ik op dit tijdstip niet thuis zijn, want ik was de hele dag op mijn werk. Als ik niet thuis zou zijn dan zou ik een niet-thuis-bericht krijgen waarop staat wat ik dan zou moeten doen.
Wanneer ik om half 7 thuis kom zie ik dat mijn pakket van Harman gewoon voor de deur in de regen staat. Ik heb geen idee hoelang dit er gestaan heeft, de doos was in ieder geval behoorlijk nat geregend. Ik was wel blij dat het pakket niet gestolen was. Ik vind het schandalig dat DPD zo onzorgvuldig met pakketten omgaat. De website van DPD is niet erg consumentvriendelijk en daarom dien ik hier mijn klacht in. Hoop dat u deze klacht wilt doorgeven aan DPD en aan Harman zodat ze weten hoe er met hun pakketten wordt omgegaan.

Als DPD zijn excuus aanbiedt aan Harman en mij.
Als ik de firma Harman was dan verstuurde ik nooit meer een pakket met DPD. Dit is nl. niet mijn eerste slechte ervaring met dit waardeloze bedrijf.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 10 augustus 2017 om 15:52 geantwoord

Hallo Karin,

Bedankt voor je bericht.
Ik heb dit even voor je nagekeken en ik zie dat onze chauffeur, je pakket heeft geleverd bij de buren op huisnummer 338 en dat dhr/mw H. Verheul je pakket in ontvangst heeft genomen.
Onze chauffeur heeft je pakket dus niet voor je deur neergezet.

Ik hoop dat wij zo een beetje meer duidelijkheid hebben geschept.

Mvg,
Stephanie