Klacht: Pakket geleverd in Amsterdam i.p.v. Uden

op 03 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn zoon heeft iets gekocht van iemand in Amsterdam.
Deze persoon stelde voor het met Dpd te verzenden naar een pickup parcelshop in Uden.
Mijn zoon ging hiermee akkoord.
Nu is het pakketje niet in Uden maar ergens in Amsterdam geleverd blijkt nadat ik de klantenservice heb gebeld.
Daar kreeg ik verder ook geen medewerking.
Het was verkeerd bezorgt, ja inderdaad, ik weet ook niet waarom het niet naar Uden is gegaan.
Ik moest zelf maar het magazijn bellen.
Dat heb ik dus gedaan, maar dan krijg ik via het keuzemenu te horen dat ik de klantenservice moet bellen, waarna de verbinding verbroken werd.

Het is toch te gek voor woorden dat ze zo onverschillig reageren en niet willen zorgen dat het pakketje op de juiste plaats bezorgt wordt.

Dat het pakket op het juiste adres bezorgt wordt.
Dat de klantenservice ook mensen daadwerkelijk probeert te helpen i.p.v. laks te reageren

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 juni 2016 om 08:21 geantwoord

Beste Peter, bedankt voor je bericht, zowel hier als op Facebook. We zien inderdaad dat het helaas fout is gegaan. Excuses voor de vervelende ervaring. Volgens ons systeem heb je het pakket nu gelukkig kunnen ophalen in Uden. Hopelijk gaat het de volgende keer wel meteen goed. Met vriendelijke groet, Mary

Alle klachten die gemeld zijn door Vadervan...