Klacht: Pakket binnen een dag retour

op 16 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen Maandag (14-8) is er een bezorgpoging gedaan waarbij ik niet thuis was. Het pakket is vervolgens gisteren afgeleverd bij een pakketshop maar toen ik het ging ophalen bleek dat deze niet aanwezig was. Ik heb toen contact gehad met de klantenservice die mij melde dat het pakket per ongeluk was meegenomen door de bezorger bij het ophalen van andere paketten en dat ze het zouden wijzigen.

Vanochtend heb ik nog een keer contact gehad met de klantenservice en blijkt het dat het pakket al retour is naar de zender en zo ver uit het systeem dat er niets aan gedaan kan worden.

Binnen een paar uur tijd is het pakket van beschikbaar voor afhalen naar al te ver retour gegaan! De persoon bij de klantenservice neemt ook helemaal geen verantwoordelijk voor het probleem, het is gewoon mijn probleem en ik wordt vriendelijk afgewimpeld.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kenny van den Bergh