Klacht: pakket afgeleverd”

op 03 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

op mail staat dat pakket (1ZTK121E6800007811) ”afgeleverd is. maar ik ben al inmiddels 5 x heengeweest en NIKS! ik belde UPS en die zeiden dat ik de koerier moest bellen (Stefan Kater) ik dacht van oke want die staat vast wel bij de mail maar nee. ik bezochte weer het afhaalpunt en vroeg de nummer van de koerier en die wisten het ook niet. ik belde UPS weer en ze zeiden neem contact op met uw webshop. ikdaarna nam contact met mn webshop en vertelde alles in detail en die zeiden neem contact op met uw koerier maar hoe? ik zit nu in een lastige situatie en ik snap niet waarom moet ik contact opnemen met koerier en niet UPS zelf. nu begint mijn geduld op te raken want het is inmiddels al bijna 4 weken!

ik wil gewoon mijn pakket ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 04 september 2018 om 10:46 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Echter daar de verzender onze opdrachtgever is en wij hierdoor contractueel aan hen zijn verbonden, zijn zij degene die een onderzoek voor deze zendingen moeten laten openen.

Zij zijn ook degene die, mocht het pakket niet kunnen worden gelocaliseerd een claim voor de zending kunnen indienen.

UPS Social Media Team

Heeft op 04 september 2018 om 12:32 geantwoord

Wie is Afzender? De webshop of koerier?

Alle klachten die gemeld zijn door cuneyd