Klacht: pakje veel te laat geleverd

op 26 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik deed een bestelling bij Suitsupply op woensdag 21/06.
Ik had het kledingstuk nodig om zaterdag naar een trouwfeest te gaan.
aangezien er op de site van suitsupply staat dat ze binnen een dag leveren indien je voor 20u besteld had ik zeker tijd genoeg.
op donderdag sturen zij mij een mail dat door werkomstandigheden de levertermijn niet kon bepaald worden. ik nam contact op met suitsupply en die zeiden mij dat de fout bij UPS ligt en dat zij niets meer konden doen. ik ben dan maar een nieuw kledingstuk gaan kopen omdat ze het niet meer konden leveren voor zaterdag 18u! niet alleen had ik nu het juiste kleding stuk niet ik heb dan ook nog een nieuw mogen gaan kopen! Ook de tijd die ik hier weer extra heb moeten insteken stoort mij enorm.

als ik een tussenkomst krijg met het aangekocht stuk van suitsupply

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 juni 2017 om 10:16 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Als ik kijk naar de scans dan is dit pakket op 22 Juni aan onze meegegeven en is de transittijd naar uw adres in Nederland 2 werkdagen vanaf deze bestemming in Duitsland.

Het pakket is dus volgens de normale transittijd bij u afgeleverd. Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met Suitsupply om de verdere afhandeling te bespreken.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door 802346jd