Klacht: Problemen easynote Le

op 13 april 2015 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Beste Lezer,

Naar aanleiding van mijn bezoek aan de Dixons winkel vandaag stuur ik deze email. Op 31-12-2012 heb ik in de Dixons winkel in Amersfoort een packard bell easynote LE met windows 8 aangeschaft van 399.99 euro. In verband met mijn studeren in Finland heb ik deze laptop aangeschaft, zodat ik deze kon meenemen. tijdens de reis ben ik extra voorzichtig geweest met mijn laptop en alles ging goed. Toen ik ongeveer anderhalve maand in Finland was is mijn laptop kapot gegaan. De laptop had geen schade, maar de laptop kon niet meer opgestart worden, al mijn gegevens die erop stonden kon ik niet meer bij en ik kreeg constant verschillende foutmeldingen en blauw scherm. In de periode in Finland heeft mijn laptop voornamelijk in de kast gelegen omdat ik geen mogelijkheid had om hiermee terug te gaan naar een Dixons winkel in Nederland. Zodra ik terug kwam uit Finland ben ik direct naar de winkel terug gegaan voor mijn laptop. Op 5 juni heb ik mijn laptop ingeleverd en deze heb ik vrij snel terug gekregen, namelijk op 13 juni. Op de papieren van de reparatie is te lezen dat het geheugen vervangen is, maar echt duidelijk was nooit wat ermee aan de hand was.

Afgelopen week kwam ik erachter dat er weer zaken niet in orde zijn met mijn laptop. Tijdens het opstarten van de laptop is deze vaak langzaam of hij loopt vast wanneer ik mijn inloggegevens heb ingevoerd. Dit probleem is niet het meest storende. het meest storende probleem is dat meerdere toetsen verspreid op mijn toetsenbord ermee ophouden. Onder andere: Numlk, de enter in de numpad, de 8 in de numpad, de rechter shift in combinatie met bepaalde toesen, etc. Vandaag ben ik wederom naar de Dixons zaak in Amersfoort geweest met mijn aankoopbewijs, de papieren van de reparatie en mijn laptop. De meneer die mij hielp wist na een aantal minuten al het antwoord, zodra hij hoorde van mij wanneer ik mijn laptop heb aangekocht vertelde hij me meteen dat dit buiten de garantie valt en dat hij hier dus niks aan kon doen. Hij concludeerde zelf al dat het erbij hoort dat een laptop slecht wordt naar bepaalde tijd en ik kon hem laten opsturen door hem, maar dat zou onderzoekskosten en reparatiekosten met zich meebrengen. hij concludeerde dat ik dan beter een nieuwe laptop kon aanschaven.

Ik was verbaasd en verbouwereerd ging ik met deze informatie op huis aan en met mijn spullen die door de medewerker niet eens bekeken zijn. Eigenlijk is deze laptop maar vanaf Juni 2013 t/m nu gebruikt. in mijn belevenis is dat nog geen 2 jaar. een dure aanschaf waarbij je verwacht dat je hier wel een aantal jaar mee vooruit kan. Helaas heb ik geen geld voor een nieuwe laptop en heb ik mijn laptop hard nodig voor het afstuderen waar ik nu mee bezig ben. Ik ben ontevreden over de service van de medewerker, ik heb geen idee waar ik terecht kan met mijn klacht. ook ben ik ontevreden over de kwaliteit van de packard bell laptop. slechts een paar maanden buiten de garantie en de laptop wordt door de medewerker al afgeschreven, een laptop van nog geen 3 jaar oud. in mijn mening moet een laptop langer meegaan en lijkt het mij niet de bedoeling dat deze enkele maanden na de garantie afgeschreven is.

ik ben ten einde raad en heb die laptop echt nodig!

(excuus voor het ontbreken van hoofdletters, maar beide shift toetsen werken niet meer naar behoren.)

ik ben tevreden wanneer mijn laptop gerepareerd wordt zonder dat ik daar de hoge kosten voor moet dragen, want die kan ik niet betalen als student.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Packard Bell

4 jaren geleden - De afdeling aftersales heeft de klant een privé bericht verstuurd met het verzoek om meer informatie te krijgen over het toestel zodat we de klacht kunnen onderzoeken. Daarna kunnen we kijken wat we de klant als oplossing kunnen aanbieden.

Packard Bell

Heeft op 29 april 2015 om 10:38 geantwoord

De afdeling Aftersales heeft op 29.04.2015 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door karin1402