Klacht: geen beeld meer na update van packardbell site

op 09 november 2015 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Gister heb ik via de packard bell site updates gedaan
De updates waren voor mijn type nummer laptop.
Updates zijn netjes geïnstalleerd en na het opnieuw opstarten krijg ik alleen maar zwart beeld.
Ik heb geprobeerd de accu eruit te halen aanknop 30 seconden in te drukken en me accu weer terug te plaatsen maar zonder resultaat.
Laptop is net 3 jaar oud en werkten perfect tot de updates via de packard bell site

een werkende laptop die door jullie gerepareerd word.
indien dit niet gaat wil ik dezelfde type laptop terug die wel werkt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

Bericht van Packard Bell

4 jaren geleden - De afdeling aftersales heeft de klant een privé bericht verstuurd met het verzoek om meer informatie te krijgen over het toestel zodat we de klacht kunnen onderzoeken. Daarna kunnen we kijken wat we de klant als oplossing kunnen aanbieden.

Reactie van de melder van de klacht wesleydevries

4 jaren geleden - zojuist mail terug gehad packard bell doet niks tenzij ik hem opstuur en betaal voor alle kosten. volgens hun kan het niet na updates voor beeld. Toch raar dat de laptop perfect werkte tot na de update. update geïnstalleerd opnieuw opstarten (kon ook later maar gelijk gedaan) en daarna geen beeld meer. slechte zaak van packard beel (acer company)wat ook leuk is dat ze gewoon niet meer reageren op mijn emails.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Packard Bell

Heeft op 23 november 2015 om 16:11 geantwoord

Heeft op 24 november 2015 om 00:23 geantwoord

Er is geen e-mail verstuurd door jullie.
Ook is het zo dat ik niks ga betalen omdat dit jullie fout is door middel van software.

Bericht van Packard Bell

4 jaren geleden - Beste heer de Vries,Helaas kunnen wij geen andere oplossing aanbieden die u al is voorgesteld. Ik raad u aan om de garantievoorwaarden nog eens goed door te nemen, omdat daarin duidelijk vermeld staat dat Packard Bell niet aansprakelijk is schade die niet is ontstaan door een fabrikagefout.Het installeren van de software is wel degelijk uw eigen risico. De melding op de website is rechtsgeldig.Ik zal deze email ook op Klacht.nl voor u publiseren.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Agent | Contact Center Acer Benelux

Reactie van de melder van de klacht wesleydevries

4 jaren geleden - Packard bell neemt nooit zijn verantwoordelijkheid.Acer group zal dan ook bericht ontvangen van een advocaat. Want ze verschuilen zich achter allesKoop nooit een Packard bell of Acer laptop service is echt om te janken

Alle klachten die gemeld zijn door wesleydevries