Klacht: cursor (muis)

op 12 juli 2016 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Cursor slaat vast, toetsenbord doet het nog wel

Gewenste Oplossing:

Als ik een tip krijg waardoor het probleem is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

Bericht van Packard Bell

8 maanden geleden - Beste Hugo en Gerda, Vervelend om te horen dat uw toestel niet naar behoren werkt. We willen u graag verder helpen. Een medewerker van onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken, om zo te kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Packard Bell klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Packard Bell

Heeft op 15 juli 2016 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hugo en Gerda