Klacht: Herstelling Pc

op 31 augustus 2016 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Geachte,

Ik heb een Packard Bell Easynote TE69 gekocht op 07/07/2014. Nu is het probleem dat de pc niet meer opstart. Ik heb nr de helpdeks gebeld en na foto’s te hebben genomen en het probleem te hebben uitgelegd hebben ze mij een prijsindicatie gedaan: ze gaan ervan uit dat het moederbord stuk is: 133,42€ excl. Btw of 161,44€ incl. Btw. Ook staat in de mail dat indien het probleem software gerelateerd is, de kost 84,70€ zou zijn. Hier staat echter niet bij of dit incl. of excl. btw is! De pc is slechts 1,5maand uit garantie, hier moet toch een tussenkomst mogelijk zijn!!!! Ik wil u dan ook meedelen dat ik niet akkoord ga met het voorstel van prijsindicatie voor herstelling van mijn pc. Dossier 1066427G
Mvg Sven

Ik werk zelf in een Mercedes garage (Hermans in Hasselt). Op auto's is er ook 2 jaar garantie. Klanten (die jaarlijks onderhoud aan de wagen hebben laten doen) krijgen echter tot 3 maanden na de garantie de herstelling van Mercedes voor 100% terugbetaald. Van 3 tot 6 maanden word 75% terugbetaald; van 6 tot 9 maanden 50% en van 9 tot 12 maanden 25%. De IT dienst bij ons op het werk had mij een pc van packard bell aangeraden, maar als ik dit nu bekijk. Ik wil eventueel een deel van de kosten zelf betalen, maar max 35€ incl. Btw. Mvg Sven

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

Bericht van Packard Bell

3 maanden geleden - Geachte Sven1 We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er zal een medewerker van de klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, om zo te kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Acer Klantenservice

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Packard Bell

Heeft op 02 september 2016 om 14:33 geantwoord

Beste Sven1,

Inmiddels heeft een medewerker van onze klantenservice contact met u gehad. Er is met u overlegd het toestel te laten binnenkomen voor onderzoek c.q. reparatie. We gaan er van uit dat hiermee uw klacht is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op het telefoonnummer 0900 2020767 (80 cent/gesprek).

Acer Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Sven1

2 maanden geleden - Geachte, Ik heb een prijsofferte van jullie gehad. Het is echter een vrij dure prijsofferte voor een toestel dat slechts 1,5 maand buiten garantie is. Maar liefst 182€. Ik vind dit echt totaal geen service naar jullie klanten toe. Ik vind dit echt het toppunt zo'n dure herstelling voor een toestel dat slechts 1,5 maand buiten garantie is. Mvg Sven

Bericht van Packard Bell

2 maanden geleden - Beste Sven1, Wij gaan in deze voor u kijken wat de mogelijkheden zijn en komen hier via de eerdere email wisseling op terug. Hopende u hiermee tot zover voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Acer Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sven1