Klacht: pc functioneerd niet meer

op 11 augustus 2014 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Binnen 6 maanden is mijn pc nu voor de 2e keer stuk, eerst na 3 weken en nu weer na iets meer dan 4 maanden.
Bij paradigit waar ik deze kocht wilde men hem de eerste keer wel omruilen, maar was niet voorradig, repareren was sneller.
Nu de 2e keer heb ik hem te lang om een nieuwe te kunnen krijgen.
Paradigit zegt dat hij eerst 4 x stuk moet gaan om in aanmerking te komen voor een nieuw exemplaar.
Dit is gewoon een ondeuglijk product.

Gewenste Oplossing:

Ik vindt dat mijn pc vervangen moet worden voor een nieuwe.
Omdat het niet normaal is dat deze binnen 6 maanden 2 keer de geest geeft.
In mijn ogen een wanprestatie van packard bell.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Packard Bell

Heeft op 15 oktober 2014 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

De afdeling Aftersales heeft op 15.10.2014 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Muggum