Klacht: packard bell TE11 BZ

op 28 september 2015 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn packard bell TE11BZ is 2 jaar 3 maanden oud en volgens de winkel moederbord stuk Herstellen meer dan 200 euro. Is dit normaal dat ik op korte tijd 400 euro verlies. Service in winkel slecht en duur

Gewenste Oplossing:

nog niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

Bericht van Packard Bell

4 jaren geleden - De afdeling aftersales heeft de klant een privé bericht verstuurd met het verzoek om meer informatie te krijgen over het toestel zodat we de klacht kunnen onderzoeken. Daarna kunnen we kijken wat we de klant als oplossing kunnen aanbieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Packard Bell

Heeft op 01 oktober 2015 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

De afdeling Aftersales heeft op 1.10.2015 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door eddy69