Klacht: Laptops van Packard Bell steeds opnieuw kapot.

op 02 maart 2015 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

hallo, ik ben in bezit van 2 packard laptops, een packard bell note TE. Gekregen van de media markt. Geen extra garantie gekocht omdat er niet veel bij werd verteld, was niet bepaald een van de goedkoopste maar moest maar. Daarnaast heb ik nog een kleine notebook packard bell overgenomen van een oude vriend. Al een zeer oude laptop.

De Packard bell note TE.
Ik heb hem bijna 3 jaar geleden gekocht. Eerste paar maanden ging alles goed, nooit problemen gehad, tot op een geven moment een fout stond, had windows 8 erop geinstaleerd, kreeg een blauw scherm. nou viel nog onder de garantie en werd gratis gerepareerd. laptop terug, extra aan gedaan zoals nieuwe toetsenbord en zijkant gemaakt. 9 maanden later gaat die weer kapot! HDD beschadigd.. Nam hem vaak mee in de auto dus kon daardoor zijn. nou gelukkig snel naar de mediamarkt en laten maken. Helaas kon er geen backup gemaakt worden dus alle bestanden waren kwijt. Nou met tegenzin toch laten maken en teruggekregen. de 2 jaar gaan voorbij gaat de HDD weer kapot! Nou erg boos naar de media markt. Duurde nu bijna anderhalve maand om hem te repareren omdat ze natuurlijk eerst uit moesten zoeken wat er kapot was. Kreeg ik een prijs van 160 EURO. Terwijl een HDD vervangen 60 euro kost. Packard bell gooide er lekker mee om alle kleine dingetjes ook nog te gaan vervangen. Nou met tegenzin naar de Media markt. Werd het gelukkig nadat de garantie is verlopen toch nog betaald, natuurlijk super blij en harstikke bedankt. Tot na 2 maanden is die nu WEER kapot, nu krijg ik diverse meldingen. Ik kreeg meldingen van kan Windows niet starten, of in het engels cant read … etc het gaat maar door, krijg ik soms de keuze om hem te herstellen maar dan loopt die weer vast. Heb natuurlijk geen herstel schijf erbij gekregen dus zit ik hier dan weer met een kapotte laptop. Garantie verlopen en nu kan ik niks voor school doen..

Dan de notebook laptop van Packerd bell.
Is al een zeer oude laptop. Heeft ook maar 137Gig, maar nooit problemen gehad. wel vaak sloom maar dat kan je verwachten. Maar deze krijgt ook steeds meer keuren. de accu is kapot dat snap ik loopt binnen 4 minuten leeg, maar hij is ook bijna 5 jaar oud. maar dan krijg ik soms als ik de laptop opstart gewoon een rare melding van ” kan windows niet opstarten..” klik hier om te herstellen. Nou dan zit je hier weer mee. Soms gaat die dan gelukkig na 2 minuten weer aan maar dan zit ik soms ook echt 10 minuten de pc aan en uit te doen. Bij het herstellen als ik de keuze krijgt doet die ook niks.

Als ik graag een ANDERE computer krijg voor mijn packard bell note TE want ik heb nu al teveel problemen gehad en mijn garantie is verlopen dus ik kan nu moeilijk weer bij de media markt komen en een prijsopgave krijgen van 160, ik moet mijn werk ook gewoon doen. Ik zou graag wel een oplossing willen dat ik of een vervangende of betere laptop terugkrijg, want van het geld dat ik een laptop heb gekocht kon ik beter een andere laptop kopen of blijven sparen voor een andere, want ik word hier langzaam echt geïrriteerd van.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Packard Bell

4 jaren geleden - De afdeling aftersales heeft de klant een privé bericht verstuurd met het verzoek om meer informatie te krijgen over het toestel zodat we de klacht kunnen onderzoeken. Daarna kunnen we kijken wat de klant als oplossing kunnen aanbieden.

Packard Bell

Heeft op 05 maart 2015 om 10:55 geantwoord

De afdeling Aftersales heeft op 05.03.2015 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Joeraa