Klacht: laptop 2 1/2jaar oud toetsenbord en accu kapot

op 16 juni 2015 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

In november 2012 packard bell easynote LV11HR-314 gekocht. Was in de aanboeding voor 369 euro. De accu geeft al maanden de melding dat hij aan vernieuwing toe is. Twee weken geleden deden 5 toetsen het niet meer ( h-b-y-u-n).Dit kan niet gerepareerd worden dus moet er een nieuw toetsenborg geplaatst worden, kosten ca 100 euro. Nieuwe accu : kosten tussen 90 en 120 euro. Ik vind het belachelijk dat een apparaat van deze prijs zo snel kapot is. Ik gebruik hem alleen thuis, neem hem nooit mee. Voor dit bedrag mag je mijns inziens er vanuit gaan dat het langer meegaat. Ik heb ook een laptop nodig voor mijn studie, kan niet zonder.Uiteraard vallen deze problemen niet onder de garantie ! En als studente heb ik het niet breed !

Ik zou tevreden zijn als mijn laptop gerepareerd is zodat ik hem weer normaal kan begruiken.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Packard Bell

4 jaren geleden - De afdeling aftersales heeft de klant een privé bericht verstuurd met het verzoek om meer informatie te krijgen over het toestel zodat we de klacht kunnen onderzoeken. Daarna kunnen we kijken wat we de klant als oplossing kunnen aanbieden.

Packard Bell

Heeft op 18 juni 2015 om 09:19 geantwoord

De afdeling Aftersales heeft op 18.06.2015 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door laptop Donna