Klacht: Geen beheerdersrechten.

op 02 juli 2014 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Goedemiddag,

Ik heb een heel tijdje geleden een Packard bell gekocht met geïnstalleerde software erop. en sinds dat ik de pc heb moeten aanpassen naar windows 7, kan ik geen updates meer ontvangen van Mircosoft, omdat ik geen beheerders machtiging heb, ben al een maand bezig dit op te lossen.

Als ik gewoon weer alle updates kan ontvangen en als ik iemand van ze gesproken die mij hulp kan bieden.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht claudiajansen.hartmann

4 jaren geleden - Heb net PB zelf gebeld en een vriendelijke dame Kim heeft me goed geholpen. Ook al is mijn probleem nog steeds niet opgelost, toch goed geholpen.

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Packard Bell beoordeeld.

Heeft op 07 juli 2014 om 18:25 geantwoord

Het is vreemd dat zij geen echte oplossing konden bieden, nu windows xp is gestopt en ik een ander besturingsprogramma moest kopen en op de pc zetten. Windows kan mij niet helpen en Packard bell ook. Windows blijft mij naar PB sturen en alleen tegen betaling van €100,00 willen zij mij verder helpen. Nu loop ik tegen een muur, maar daar kunnen de medewerkers niets aan doen. :(

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Packard Bell

Heeft op 08 juli 2014 om 10:14 geantwoord

De afdeling Aftersales heeft de klant een privé bericht gestuurd op 03.07.2014: de klant kan contact opnemen met onze helpdesk:

Openingstijden : maandag tm vrijdag 9:00 - 18:00

Binnen de garantie:
0900 - 2025117 ( 0,80€ per gesprek )

Indien de klant online support wenst kan dat via :

Alle klachten die gemeld zijn door claudiajansen.hartmann