Klacht: Overzetten van E book naar Kobo e reader

op 26 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks de hulp van medewerkers van Bol.Com is het niet gelukt mijn 4 Ebooks over te zetten naar mijn Kobo e reaDER. gISTEREN EN VANMORGEN DE HELE TIJD BEZIG GEWEEST, ZONDER SUKSES.

Gewenste Oplossing:

iK WIL GRAAG MIJN GELD TERUG ,TE WETEN: 45 euro 90.

BESTELNUMMER: 8792324850.

CASE; 13612562.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 26 juli 2016 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste mevrouw Drewes,

Als het goed is heeft u inmiddels contact gehad met mijn collega. Ik begrijp dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Emma van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door W.J.DREWES