Klacht: Overvolle treinen , dicht perron . Kon niet meer thuis komen.

op 29 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen vrijdag hebben wij de raad opgevolgd om met de trein naar ziggo dome te gaan. Wij reizen nooit met de trein maar om ergeniste voorkomen met parkeren , fijn met de trein. Heen weg verliep uitstekend. Maar na de voorstelling bleek ook het concert in de Arena afgelopen te zijn. Niet echt logisch maar goed . Duizenden mensen liepen richting het station een grote chaos . Perron 8 werd gesloten daar ging onze laatste trein !
Ruim een half uur later vertrok er nog een trein richting Rotterdam , maar daar was geen aansluiting op een stoptrein naar Lage Zwaluwe waar onze auto geparkeerd stond. Eerst volgende trein 4.50 uur . Met als gevolg dat onze zoon naar Rotterdam is gekomen om ons op te halen. Waarom kan dit met zowel Ziggo Dome als de Arena en de Ns niet beter geregeld worden . Het was onverantwoord zeker in deze tijd om zoveel mensen op een stationshal binnen te laten.

Als dit beter wordt geregeld , het is zeker in de tijd van de aanslagen onverantwoord om zoveel mensen in een hal te stoppen in afwachting van een trein .

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS